DE DIENSTVERLENING VAN Visser Automotive tijdens de lockdown

Er is een lockdown van kracht. Dit heeft gevolgen voor onze dienstverlening.


Onze werkplaats is open en volledig in bedrijf

Is uw auto toe aan APK of onderhoud? U bent van harte welkom! Onze werkplaats heeft voldoende onderdelen op voorraad om de werkzaamheden aan uw auto uit te voeren. U kunt gerust een afspraak maken voor APK, onderhoud, bandenwissel, reparatie of schadeherstel.

Maak werkplaatsafspraak

Onze showroom is open op afspraak

U bent van harte welkom. We nodigen u uit een afspraak te maken voor uw bezoek aan de showroom.

Maak afspraak in de showroom


Videobellen met de showroom

Kunt u niet naar de showroom komen? Dat begrijpen we. We kunnen u ook persoonlijk helpen 'op afstand'. Bijvoorbeeld bij de oriëntatie op uw volgende personen- of bedrijfsauto.

Via een videogesprek kunnen we u helpen specifieke details in beeld te brengen. Geef ons uw wensen door. Wij beantwoorden ze in een beeldgesprek! Start een videogesprek met de knop 'videogesprek aanvragen' bij een van de auto's in onze online voorraad.

Bezoek online showroom

Proefrit aan huis mogelijk
Als een auto uw interesse heeft, wilt u deze natuurlijk 't liefste zelf ervaren tijdens een proefrit. Dit is nog steeds mogelijk. Geef ons een seintje als u een proefrit wil maken. Wij zetten de auto van uw keuze klaar bij u voor de deur.

Heeft u een afspraak om uw nieuwe auto op te halen?
Helaas kan die niet in de showroom doorgaan. Wij nemen contact met u op om te kijken of we uw nieuwe auto thuis kunnen langsbrengen.

Bent u een zakelijke klant?
Als u een nieuwe lease- of bedrijfsauto wilt aanschaffen, zijn er meer mogelijkheden qua bereikbaarheid. Neem contact met ons op, dan informeren wij u over de opties.

Neem contact met ons op

DE HYGIENEMAATREGELEN VAN Visser Automotive

We begrijpen volledig dat u misschien aarzelt om onze vestiging in Nijkerk te bezoeken. Wij kunnen u verzekeren dat Visser Automotive alle mogelijke voorzorgsmaatregelen heeft genomen om uw gezondheid en die van uw dierbaren te beschermen.

Visser Automotive volgt de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit houdt onder andere in dat:

  • we contactloos begroeten en zowel onderling als met u 1,5 meter afstand bewaren.
  • we dragen zo veel mogelijk een mondmasker en verzoeken u hetzelfde te doen.
  • we extra aandacht hebben voor het naleven van de hygiëneprocedures (denk hierbij aan het extra schoonmaken van de balies, pinapparaten, deurklinken etc.).
  • we alle voorzorgsmaatregelen in acht nemen als we aan uw auto werken door te werken met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen.
  • we er streng op toezien dat medewerkers thuis blijven bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn en/of koorts.

Op deze wijze blijven we in staat u onze vertrouwde service te leveren.